piątek, 12 lutego 2010

klasycznie

Dzisiejszy mój outfit a w zasadzie na razie jego przymiarka bo wychodzę dopiero później (stad brak makijażu) jest bardzo klasyczny, lubię takie klasyczne rozwiązania bo wiem, że w takim zestawie zawsze wygląda się odpowiednio i nie ważne gdzie się idzie zawsze stosownie do sytuacji. marynarka to taki mój mały diy nad, którym w zasadzie się nie wysiliłam bo dopiełam do ramienia broszkę z wisiorkami. Cały czas noszę się z zamiarem, żeby coś sobie przerobić ale jakoś nie mam materiałów a znając życie jak będą materiały to nie będzie weny i tak jest zawsze. Teraz życzę wszystkim miłego weekendu, bo pewnie przez weekend będę odpoczywać co nie znaczy, że nie będę tu zaglądać :)
 
  
  
  
  
  
t-shirt - zara
spódnica - sh (na metce atmosphere)
marynarka - diy
torebka - sh
buty - dichman

10 komentarzy:

  1. wyglądasz super :) szczególnie podoba mi się bluzka i ta agrafka przy marynarce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szukam i szukam po domu takiej giga agrafki i nic:( ja z kolei nie lubię takich mundurków bo czuję się jak stara baba:D

    OdpowiedzUsuń
  3. jak sama napisałaś - tak klasycznie wygląda się zawsze i wszędzie świetnie, i Ty jesteś tego potwierdzeniem bo cudownie wyglądasz ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna bluzeczka i żakiecik :))

    OdpowiedzUsuń
  5. i'm loving the shoulder details, you look so chic and smart.

    www.SeekingDirtyHairHalo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka swietna;)) bialy i czarny zawsze swietniew wyglada;)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjnie.!!
    bardzo fajne są takie klasyczne zestawy. :)

    kurczę, ale Ty masz szczęście do super rzeczy z sh. przeglądnęłam całego bloga i szok. ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo dobry jest ten Twój utwór. i świetnie, ze się tego trzymasz. :)
    ja zawsze wierzyłam w jego słowa...
    i znów wierzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ekstremalnie idealna figura!!!

    OdpowiedzUsuń