poniedziałek, 1 lutego 2010

no i mam ferie

Przerwy w dostawie nowych notek są(a raczej były)oczywiście spowodowane egzaminami ale te już mam za sobą teraz parę wpisów i na dobre będę mogła robić nic czyli to co tygrysy lubią najbardziej!! Jakie macie plany na ferie? Ja na razie nie mam zbyt wielkich, planujemy ze znajomymi wypad na snowboard a poza tym słodkie lenistwo, może jakieś zakupy?? Tak bym chciała móc już zakładać szpilki i baleriny, a przede wszystkim zrzucić te ciężkie kurtki, płaszcze, szaliki i czapki.. Nie, to nie zimowa depresja ale wielka tęsknota za ciepłem i ukochanym słońcem... A na razie trzeba się zaopatrzyć w ciepłe swetry bo prognozy nie są zbyt optymistyczne. A to co dziś przedstawiam ma raczej zwrócić uwagę na moje uwielbienie do zabawnych t-shirt'ów niż na  bogatość tego outfitu czy jeszcze lepszą jakość zdjęć. Mam w swojej szafie dużo takich koszulek z nadrukami albo śmiesznymi postaciami. Prezentowana poniżej (jak większość) pochodzi z second handu. Oststnio znalazłam drugą w podobnym stylu, spojrzałam na metkę a tam napis Comic Relief. Znalazłam więc w internecie coś o tej nawie okazało się, że jest to organizacja pomagająca dzieciom z Afryki, która wydaje co rok z okazji Dnia Czerwonego Nosa różne gadżety między innymi koszulki przedstawiające ludzi z czerwonymi nosami. Bardzo fajna akcja moim zdaniem tu jeśli chciecie możecie dowiedzieć się czegoś wiecęcej :) A więcej moich funny t-shirts już wkrótce :)
 
  

marynarka - no name
t-shirt - sh
spodnie - sh
torebka - sh (na metce dolce & gabbana)
brasoleta - stradivarius
kolczyki - no name

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię połączenie koszulki z marynarką. Też mam trochę takich koszulek z nadrukami w swojej szafie bo również tak jak Ty bardzo je lubię.
    Co do ferii praca praca...ale mam urlop od 22 więc tym żyję ;)

    OdpowiedzUsuń