poniedziałek, 1 marca 2010

znów szaro

Zaczął się tydzień a zaraz pewnie go znów nie będzie. Nie wiem czy tylko mi tak szybko czas ucieka?? Chwilami mam wrażenie, że nie zrobiłam jeszcze tylu rzeczy a już dzień się skończył... I drugą rzeczą, którą zauważyłam jest to, że moja szafa coraz częściej napełnia się kolorem szarym a on sam staje się jednym z moich ulubionych zaraz po czarnym. Może jak już przyjdzie wiosna zacznę ubarwiać bardziej moje ubrania :)
 
  
t-shirt - sh
leginsy - sh (na metce f&f)
kardigan - sh (na metce f&f)
kozaki - no name

Jutro zaczynam aerobik, trzymajcie za mnie kciuki co bym mogła podnieść się z łóżka w środę!! :D

3 komentarze:

  1. mi też dni uciekają w zastraszającym tempie...szary to też mój ostatnio ulubiony kolor a na koniec dodam, że też wybieram się jutro na aerobik po dłuuuuugiej przerwie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny, prosty zestaw. Ja się na aerobik nie nadaję, brak jakiegoś rytmu, czy coś w tym stylu. Ale trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń