niedziela, 15 maja 2011

zmiany

Witam Was moi drodzy, długo mnie tu nie było a to wszystko za sprawą tego, że w życiu Nosizezero zaszły duże zmiany tak osobiste jak i zawodowe. Dużo ostatnio pracuję i nie mam na nic czasu. Poza tym, trochę rozpływa mi się idea tego bloga, ponieważ ostatnio schudłam ponad 10 kg. Zastanowię się nad dalszym prowadzeniem go, aczkolwiek nadal nie mam rozmiaru zero wiec jeszcze nie jest tak źle ;) Dość marudzenia pora na zdjęcia :)






spodnie/buty - sh
bluzka - reserved
sweter - new look
torba - etorebka.pl

24 komentarze:

  1. pięknie wyglądasz:) a bluzki zazdroszczę bo też chciałam ją mieć ale niestety nie znalazłam swojego rozmiaru :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No wyglądasz cudnie, choć ramionka trochę cherlawe;) Powiedz jak Ci się to udał? Pytam zupełnie szczerze
    Pozdrawiam
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  3. @Sylwia dużo pracuję i biegam co drugi dzien 8 km to mój mały sekret ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 8km? no to szacun kochana!
    Bardzo ładnie wyglądasz, widać, że zmiany Ci służą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie służą - z tymi 10kg wyglądałaś lepiej (przynajmniej takie jest moje zdanie, bo nie lubię chudych kobiet)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne kolorki,
    idealnie podkreślają Twoją urodę :)
    pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem pod wrażeniem!! ja do pracy idę 30 min i mam zadyszkę :) a bloga koniecznie musisz dalej prowadzić pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. teraz i wczesniej wygladalas pieknie... prosze prowadz dalej bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze wyglądasz, tak trzymaj, ale to 8 km to ...ja bym chyba skonała ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz :) Według mnie masz rozmiar 0 :D A tak po za tym to co robiłaś żeby schudnąć?
    peachandpearls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz pięknie. Bardzo podoba mi się dobór kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  12. ponad 10 kg?! podziwiam! :);*

    OdpowiedzUsuń
  13. elegancja i szyk!!!

    http://barbara-nieradziwillowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. naprawdę super! nie zamykaj! będziesz miala pamiątkę :))

    PS. fantastyczny sweter.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz fantastycznie, stylizacja bardzo kobieca :)Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne kolory :)


    www.made-vogue.blogspot.com
    zapraszam :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. O Matko! Wyglądasz genialnie!!! jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam koleżanko, tak myślałem , żę schudłaś i nie dobrze by było abys przestała ten blog prowadzić. Nadrób te kilogramy bo troszkę zmizerniłaś ale wyglądasz bardzo ładnie:) Po co biegasz? Odchudzasz się? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. AAA! Dodam , że po ostatnich zdjęciach widać, że schudłaś ale ponad 10 kg to nie dobrze. mam nadzieje, że wrócisz do dawnej wagi bo wolę ciebie w rozmiarze 38 niż 36. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Droga Pani! To źle, że pani schudła, a już miałam złożyć ponowną propozycję współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się z Radkiem. Wyglądasz teraz troche anorektycznie ;-/ Dawniej twoja twarz była rozpromieniona a teraz jest bardzo smutna.

    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  22. "w życiu Nosizezero zaszły duże zmiany tak osobiste"
    to brzmi trochę jak "zerwałam z chłopakiem", a stąd może ten smutek na twarzy...

    OdpowiedzUsuń