niedziela, 22 maja 2011

Nudno

Postanowiłam jednak nie porzucać tego miejsca :) Jednakże uprzedzam, że jakość zdjęć będzie pozostawiała dużo do życzenia. Tak jak te poniżej ;) No ale ostatnio tylko marudzę, trzeba coś z tym zrobić :D Poniższy set może nie widać tego za bardzo ale utrzymany jest w kolorach beżu, który ostatnio przypadł mi do gustu, i świetnie sprawdza się w ciepłe dni bo nie przyciąga słońca tak, jak inne - ciemniejsze -  kolory. Marynarka jest biała i wisi w mojej szafie już jakieś dwa lata. Zauważyłam, że białe marynarki wracają do łask więc i moja ma swoje pięć minut!!









bluzka - takko
spódnica - zara
marynarka - sh
torba - misenza (etorebka.pl)
buty - fleq.pl

20 komentarzy:

  1. kobieco i elegancko :))

    Pozdrawiam,
    rudsini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, spodnica genialna, piekne kolory outfit-u!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wg mnie wcale nie nudno, a kobieco i seksownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny zestaw
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zgrabnie choć ja widziałabym cię w spódnicy o długości równej z kolanami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie! Widać, że koleżanka za bardzo zeszczuplała, jak tak dalej będzie to trzeba zmienić nazwę bloga. Koleżanko nabierz kilogramów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! W tym poście widać jak bardzo schudłaś! Jak Ci się to udało? Ja bardzo bym chciała ale coś nie wychodzi, chyba się nie potrafie zmotywować :(

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham biel latem !! :) super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie i kobieco ! :) świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzień dobry;
    Pani lepiej wyglądała a teraz dużo Pani schudła. Widać to po zdjęciach. Proponowałabym przybrać na wadzę. A jak pani prezentuje się w stroju kąpielowym?

    Pozdrawiam
    Magda Asenewicz

    OdpowiedzUsuń
  11. coś Ty moja droga tak schudła???? nie za bardzo czasem?

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny dekolt i boskie nogi!
    ale wcześniej figura była boska - teraz jest mniej boska...

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam taki total look :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie schudłaś. Wyglądasz bardzo dobrze. Wtedy zresztą też :)
    Poza tym piękny klasyczny prosty strój. Tylko te szpile pewnie niewygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. @Biurowa, właśnie kupiłam je na wesele, na które idę niebawem myślę, że wytrzymam chociaż do północy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie wygladasz w takich jasnych kolorach !

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak pięknie wyglądasz :) normalnie bomba :) świetny zestaw podkreśla Twoje piękne nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. klasycznie i elegancko, kolorystyka bardzo mi się podoba, sama "choruje" na takie kolory, ale niestety wolno mi idzie gromadzenie rzeczy w jasnych barwach :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. zdjęcia nie są złe naprawdę jest ok, a Ty wyglądasz prześlicznie w jasnych kolorach. Ciesze się że zostajesz :)

    OdpowiedzUsuń